PPC ROI kalkulátor - leadgenerálás esetén


Számolja ki online lead generáló kampányai tervezett megtérülését ingyenes kalkulátorunk segítségével!

PPC ROI kalkulátorunk segítségével a felmerülő költségeket és a várható megtérülést most egyszerűen kiszámolhatja!

Tervezett havi hirdetési költségkeret

Online marketing kampányok indításához egy minimum 300.000 - 500.000 Ft-os havi költést javaslunk. Kérjük csak a hirdetésekre szánt havi költségkeretet add meg, ebbe az összegbe ne számítsd bele a plusz költéseket pl. az ügynökségi díjat!

100.000 - 20.000.000 Ft

400 000 Ft

Egy kattintás várható költsége (CPC)

Az átlagos kattintásonkénti költség változó iparáganként, átlagosan 100-500 Ft között szokott mozogni. A várható kattintásonként költséget nagyban befolyásolja a piaci versenyben résztvevők száma és az ő hirdetési költségkeretük: minél élesebb a verseny, annál magasabb kattintásonkénti költségekkel kell számolni.

10 - 300 Ft

100 Ft

Hirdetéskattintások száma

A hirdetéseinkre a rendelkezésre álló hirdetési büdzséből összesen megszerzett kattintások száma (a kattintások érkezhetnek a weboldalra, de egy közösségimédia-oldalra is akár).

1334

A kattintások hány százaléka landol a weboldalra

A hirdetéskattintásaink nem mindegyikre landol a weboldalunkra, itt adhatjuk meg, hogy az online hirdetéseinkre kattintások hány százalékából lesz weboldal látogatás.

0 - 100 %

50 %

Weboldal látogatások száma

Egy weboldal látogatás, más néven munkamenet a legfeljebb 30 perces látogatásokat jelenti. Ezt az adatot Google Analytics-ben lehetséges megnézni.

667

Célkonverziós arány a weboldalon

A weboldal látogatások során a felhasználók milyen arányban hajtanak végre üzletileg fontos cselekvést a weboldalon, azaz hány százalékban konvertálnak (pl. ajánlatot kér, kapcsolati űrlapot tölt ki, telefonál). Magyarországon a konverziós arány jellemzően 1% - 3% között mozog iparágtól függően.

0.5 - 20 %

2 %

Egy megkötött üzlet átlagos értéke

Az az összeg, amelyet az ügyfél átlagosan elkölt nálunk. Ez lehet a szolgáltatás értéke, amelyet igénybe vesz/megvásárol.

1 - 20.000.000 Ft

500 000 Ft

A leadek (pl. ajánlatkérés, kapcsolati űrlap beküldés, telefonhívás) hány százalékából lesz ügyfél

Fontos megjegyezni, hogy a hirdetőknek általában a minél több lead elérése a célja, de ennél is fontosabb a leadek minősége, vagyis az, hogy milyen arányban tudjuk ezeket a hozzánk beérkezett megkereséseket üzletté alakítani. A minőségi leadek megszerzésében fontos leendő ügyfeleink/vásárlóink megfelelő tájékoztatása, edukációja - ezt megtehetjük pl. a weboldalunkon keresztül - , hogy elkerüljük a nagyszámú téves érdeklődést. A legtöbb szolgáltatás esetében a beérkezett leadeknek átlagosan a 20-30%-ából lesz ügyfél.

0 - 100 %

25 %