ROAS kalkulátor E-commerce


Optimalizálja online kampányai költését ingyenes kalkulátorunk segítségével!

Tervezett havi hirdetési költségkeret

Online marketing kampányok indításához egy minimum 500.000-os havi költést javaslunk. Kérjük csak a hirdetésekre szánt havi költségkeretet add meg, ebbe az összegbe ne számítsd bele a plusz költéseket pl. az ügynökségi díjat!

300.000 - 20.000.000 Ft

500 000 Ft

Egy kattintás várható költsége (CPC)

Az átlagos kattintásonkénti költség változó iparáganként, átlagosan 40-100 Ft között szokott mozogni. A várható kattintásonként költséget nagyban befolyásolja a piaci versenyben résztvevők száma és az ő hirdetési költségkeretük: minél élesebb a verseny, annál magasabb kattintásonkénti költségekkel kell számolni.

40 - 300 Ft

100 Ft

Kattintások száma

8 333

A kattintások hány százaléka landol a webshopra

A hirdetéskattintásaink nem mindegyike landol a weboldalunkra, itt adhatjuk meg, hogy az online hirdetéseinkre kattintások hány százalékából lesz weboldal látogatás.

0 - 100 %

50 %

Webshop látogatások (munkamenetek) száma

Egy weboldal látogatás, más néven munkamenet a legfeljebb 30 perces látogatásokat jelenti. Ezt az adatot Google Analytics-ben lehetséges megnézni.

4167

Célkonverziós arány a weboldalon

Tranzakciós arány a weboldalon: A weboldal látogatói milyen arányban hajtanak végre vásárlást a weboldalon, más szóval annak az aránya, hogy 100 felhasználóból végül hány darab vásárol. Magyarországon a tranzakciós arány jellemzően 0.5% - 5% között mozog iparágtól függően.

0.5 - 5 %

1.5 %

Vásárlások száma

63

CPA (cost-per-aquisition)

4 000 Ft

Átlagos kosárérték

Az az érték, amelyet egy vásárló átlagos elkölt a webshopunkban egy vásárlás során. Az átlagos kosárérték legfőképp az értékesített termékek árának a függvénye.

5000 - 500.000 Ft

10 000 Ft